نوشته شده توسط : Avash

امروزه به دليل نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره و چند جداره در مقابل صدا و رطوبت، گرد و غبار و انتقال برودت يا حرارت، اين مدل پنجره‌ها عموماً مورد استفاده قرار مي‌گيرند. پيشرفت در طراحي، ساخت و توليد يراق آلات مدرن و متعلقات آن مانند لاستيک علاوه بر اصلاح عيوب نسل قبل که باعث افزايش عايق بندي پنجره هاي دوجداره شده است. توليد کنندگان صنعت در و پنجره نيز را به استفاده از اين تکنولوژي براي حداکثر هوابندي و آب بندي و جلب رضايت مشتريان تشويق مي‌نمايد.

جهت خريد و استعلام قيمت در و پنجره دو جداره نما تجارت آوش مي‌توانيد با شماره‌هاي
09127957099 و 09125595841 تماس بگيريد.

نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره

اولين قدم در عايق بندي پنجره‌هاي دوجداره، انتخاب پروفيل مساعد است. در پروژه‌هاي تعويض پنجره بايد از پروفيل ويژه براي پروژه هاي بازسازي استفاده کنيم. اين نوع پروفيل با لبه بازسازي به شما اين امکان را مي‌دهد که قاب موجود پروفيل را کاملاً بپوشانيد و امکان جابجايي انرژي از فريم موجود را به صفر برسانيد. براي پروژه‌هاي بازسازي، اگر پنجره در لبه داخل قاب پنجره نصب شده باشد، پروفيل بازسازي بهترين انتخاب است. روش‌هاي استاندارد نصب در عايق بندي پنجره هاي دوجداره براي هر پروژه حياتي است. در روش نصب استاندارد ابتدا فضاي خالي پنجره با فوم پلي يورتان پر مي‌شود و سپس با چسب سيليکوني هم رنگ پنجره آب بندي و هوابندي مي‌شود.

نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره

بازديد و رگلاژ در نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره چه اهميتي دارد؟

رگلاژ ادواري پنجره دوجداره يکي از مهم‌ترين فعاليت‌هايي است که بايد توسط تيم مجرب و حرفه‌اي مانند تيم نما تجارت آوش انجام شود. جهت انتخاب زمان مناسب براي رگلاژ و تعمير در عايق بندي پنجره هاي دوجداره به موارد زير توجه کنيد:

  1. اتلاف انرژي با ورود و خروج گرما و سرما در فصل‌هاي تابستان و زمستان
  2. عدم رعايت قوانين نصب اصولي
  3. نفوذ آب از درز‌ها و کناره‌هاي پنجره دوجداره
  4. گير کردن دستگيره ها در هنگام باز و بسته نمودن پنجره ها
  5. شکستگي يا خم در ناحيه نوع بازوي فريم لس
  6. خرابي يراق آلات
  7. خرابي و يا سست شدن لاستيک‌هاي به کار رفته در اطراف پنجره

بازديد و رگلاژ در نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره

کاربرد چسب هاي آب بندي در عايق بندي پنجره هاي دوجداره

همان‌طور که گفتيم يکي از دلايل استفاده از نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره، پيشگيري از بين رفتن انرژي مصرفي مثل گرما و سرما از درز‌هاي پنجره و شيشه ها مي‌باشد. معمولاً براي آب بندي پنجره‌ها از دو نوع چسب سيليکون و ماستيک استفاده مي‌گردد، که براي اطلاع بيشتر از کاربرد هر يک از آن‌ها توضيحات زير ضروري مي‌باشد:

آب بندي پنجره هاي دوجداره

الف: کاربرد چسب سيليکون در عايق بندي پنجره هاي دوجداره

چسب سيليکون از مواد پليمري ساخته شده که با دقت به مکان و دماي مورد استفاده تفاوت دارد. مثلا” در محل و مکان‌هايي که در مجاورت حرارت بالا هستند چسب سيليکوني حرارتي به کار مي‌رود. در مکان‌هايي که تراکنش شيميايي نبايد شکل بگيرد مي‌توان چسب سيليکوني خنثي به کار برد. اين نوع چسب از مقاومت بيشتري برخوردار است و در رنگ‌هاي متفاوت سفيد، بي رنگ، مشکي، قهوه‌اي با قيمتي گرانتر در بازار عرضه مي‌شوند. ويژگي‌هاي چسب سيليکون در عايق بندي پنجره هاي دوجداره عبارتند از:

  1. قابليت چسبندگي و درزگيري بالا
  2. ضد آب بودن آن پس از خشک شدن در برابر باران، برف يا نور مستقيم خورشيد
  3. نگه داشتن قابليت ارتجاعي
  4. استفاده آسان
  5. ضد زردي و باکتري
  6. قابليت جذب سريعکاربرد چسب سيليکون در عايق بندي پنجره هاي دوجداره

ب: کاربرد چسب ماستيک يا درزگير در عايق بندي پنجره هاي دوجداره

چسب ماستيک يا درزگير از ترکيب چسب‌ سيليکون و مواد بتون مانند توليد شده که برحسب به نوع مصرف و قابليت درزگيري آن براي مکان‌هاي مختلف جهت عايق بندي پنجره هاي دوجداره به کار مي‌رود. از ويژگي‌هاي اين چسب مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. مقاومت بالا در برابر اشعه آفتاب
  2. خشک شدن سريع
  3. چسبندگي بسيار بالا به بتن، شيشه، سراميک و سطوح رنگ آميزي شده
  4. مقاومت بالا در برابر تنش‌هاي برشي
  5. قابليت استفاده به شکل فوم اسپري

کاربرد چسب ماستيک يا درزگير در عايق بندي پنجره هاي دوجداره

اين محصول علاوه بر يک عايق حرارتي و صوتي مناسب براي ساختمان‌ها قابل برش، سمباده زني و قابل اندود مي‌باشد .

در مواردي که نمي‌توان براي آب بندي شکاف کنار پنجره و چهارچوب‌ها که ضخيم است از چسب جهت نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره استفاده کرد، فوم اسپري به کار مي‌رود. فوم اسپري پس از قرار گيري در شکاف، حجيم شده و با توجه به ساختار فشرده‌اي که دارد مانع از رشد قارچ‌ها و باکتري‌ها مي‌شود.
بيشتر بدانيد

فوم پلي يورتان چيست و تاثير آن بر نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره چگونه است؟

فوم پلي يورتان مشتق از نفت است و اين ماده شيميايي وظيفه مهمي در ساخت بسياري از دستگاه‌هاي اطراف ما دارد. از پلي يورتان مي‌توان به صورت تزئيني و استراتژيک براي عايق بندي پنجره هاي دوجداره استفاده کرد که در ادامه در نما تجارت آوش به آن مي‌پردازيم.

  • شيوه‌هاي اجراي مواد پلي يورتان در صنعت:
  1. پاشش يا اسپري
  2. تزريق
  3. ريختنفوم پلي يورتان چيست و تاثير آن بر نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره چگونه است؟

انواع فوم پلي يورتان و کاربرد آن در صنعت و عايق بندي پنجره هاي دوجداره

پلي يورتان ماده بي‌همتايي است که خواص الاستيکي لاستيک با سختي و مقاومت فلز را امروزه فراهم مي‌کند از اين رو اين ماده به عنوان عايق حرارتي و الاستومري مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اما چون هر کدام از اين عايق‌ها مزيت هاي متفاوتي دارند پس به طور کلي فوم هاي پلي يورتان به 3 گروه اصلي فوم نرم ، فوم نيمه سخت، فوم سخت دسته‌بندي مي‌شوند.

فوم‌هاي پلي يورتان نرم از پرکاربردترين عايق‌هاي پلي يورتان هستند که در مبلمان و فوم مبل به کار مي‌روند.

فوم‌هاي پلي يورتان نيمه سخت مانند فوم‌هاي نرم انعطاف پذير و فوم هاي سفت و سخت نيستند. اما آن‌ها نيمه سخت هستند. به دليل اينکه بخشي از ساختار اين مدل فوم سلول باز و قسمت ديگر سلول بسته است، به اين ترتيب آب را داخل سلول‌هاي خود جذب مي‌کند، اما کارايي ندارند رطوبت هوا را جذب مي‌کند. به همين دليل از عايق هاي پلي يورتان نيمه سخت براي ساخت سپر اتومبيل، داشبورد، اسباب بازي‌هاي کودکان و وسايل تزئيني استفاده مي‌شود. از همه مهم‌تر در آسانسورها، صنايع دريايي، ريلي و جاده‌اي قابل استفاده هستند.

فوم سخت نيز در عايق کاري ديوارها و سقف ساختمان‌ها به کار مي‌رود. از پلي يورتان مي‌توان در ترموپلاستيک‌هاي مورد استفاده در تجهيزات و دستگاه‌هاي پزشکي و همچنين الاستومرهاي مورد استفاده در کفپوش‌ها و قطعات خودرو و حتي در عايق بندي پنجره هاي دوجداره استفاده کرد.

انواع فوم پلي يورتان و کاربرد آن

ويژگي هاي فوم هاي پلي يورتان در صنعت و نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره

  • راحت و به صرفه از نظر زمان يا هزينه کاربردي
  • وزن پايين
  • روش هاي متنوع در اجرا
  • عايق بندي پنجره هاي دوجداره در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر نفت و روغن
  • نصب و اجراي سازه‌هاي ايزوله
  • داراي ضريب هدايت حرارتي پايين
  • عدم رشد باکتري‌ها در عايق پلي يورتان
  • دوام و مقاومت بالا در برابر شرايط محيطي (حرارت، رطوبت و …)
  • چسبندگي بسيار بالا به بسياري از انواع مواد مانند سطوح فلزي، چوب و …
  • دانسيته فوم مورد استفاده در بخش عايق‌ها بين 30 تا 60 است. فوم‌هاي با چگالي 40 داراي بالاترين حد عايق حرارتي هستند.

ويژگي هاي فوم هاي پلي يورتان در نحوه عايق بندي پنجره هاي دوجداره

نکات مهم براي نگهداري، آب بندي و عايق بندي پنجره هاي دوجداره

  1. از باز کردن بيش از حد پنجره هاي بازشو فريم لس جلوگيري کنيد.
  2. در هنگام رخداد وقوع بادهاي شديد براي جلوگيري از صدمه به لولاها پنجره‌ها را به طور کامل ببنديد.
  3. با شستشوي منظم پنجره‌ها، بخصوص قسمت‌هاي لاستيکي آن با پارچه مخصوص عمر و دوام آن را افزايش دهيد.
  4. در صورت انجام تعميرات ساختماني با پوشاندن سطح روي پنجره خود از ورود صدمه به آن جلوگيري کنيد.
  5. روغن کاري قطعات مکانيکي را فراموش نکنيد.
  6. در صورت شل شدن دستگيره‌هاي پنجره ها؛ به آرامي و با دقت بالا آن را در جاي خود سفت نماييد.
  7. در هنگام نظافت در صورت خارج نشدن آب به بيرون و يا در هنگام بارش‌هاي باران در صورت نفوذ آب به داخل ساختمان جهت عايق بندي پنجره هاي دوجداره و چند جداره حتماً بايد با متخصصين در اين حوزه تماس بگيريد تا شيارهاي تخليه را در پروفيل ايجاد کنند. البته اين کار فقط توسط متخصصين حرفه‌اي در اين زمينه انجام مي‌شود.
  8. به هيچ عنوان خودتان اقدام به ايجاد شيار يا عايق بندي پنجره هاي دوجداره و تنظيم شيشه نکنيد، زيرا ممکن است منجر به صدماتي مانند شکست شيشه دوجداره و پروفيل‌ها، افتادن لنگ‌ها و يا باز کردن بيش از حد منافذ عبور آب به وجود آيد که مشکلات شما را دو چندان خواهد کرد.

نکات مهم براي نگهداري، آب بندي و عايق بندي پنجره هاي دوجداره

جهت مشاوره و خريد تماس بگيريد
09127957099 09125595841



:: برچسب‌ها: نحوه عایق بندی پنجره های دوجداره , عایق بندی پنجره های دوجداره , در و پنجره دوجداره , جدیدترین مدل پنجره های دوجداره , دلایل شکست پنجره های دو جداره , رگلاژ پنجره های دوجداره , آب بندی پنجره های دوجداره , فوم پلی یورتان چیست , انواع فوم پلی یورتان و کاربرد آن ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1456 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Avash

وقتی کودکان تازه طراحی خانه را یاد می‌گیرند، چهار مولفۀ اولیه در تصاویرشان وجود دارد: در و یک یا چند مدل پنجره دوجداره، دیوار، بام شیبدار. در کنار عناصر ساختاری متداول. جدیدترین مدل پنجره دوجداره همواره به‌‌دلیل کارکردهای چندگانه‌ای که دارند جزو ویژگی‌های لاینفک معماری به شمار می‌آیند. پنجره‌ها علاوه بر اینکه ویوو، روشنایی روز و تهویۀ طبیعی فراهم می‌آورند، عایق سرما و گرما هستند، از تهدیدات بیرونی محافظت می‌کنند و به نمای ساختمان زیبایی می‌بخشند. پنجره‌ها همچنین دارای ارزش شاعرانه و نمادین نیرومندی هستند؛ از طریق پنجره‌ها می‌توانیم با محیط پیرامون خود، اعم از منظر طبیعی زیبا یا محیط شهری پرتراکم، ارتباط برقرار کنیم و از آن لذت ببریم. جدیدترین مدل پنجره دوجداره یکی از بخش‌های بیانگر هر ساختمان به شمار می‌آیند، به‌ عنوان نوعی پل بصری میان درون و بیرون ساختمان عمل می‌کنند و گریزگاهی برای فرار از امور روزمره و تجدید انرژی محسوب می‌شوند.

جهت خرید و استعلام قیمت در و پنجره دو جداره نما تجارت آوش می‌توانید با شماره‌های
09127957099 و 09125595841 تماس بگیرید.

 


جدیدترین مدل پنجره دوجداره

بهترین مدل پنجره دوجداره

با توجه به کارکردهای عملی و تزئینی بیشماری که پنجره‌ها دارند، انتخاب جدیدترین مدل پنجره دوجداره مناسب اهمیت اساسی دارد و نمی‌توان به‌طور سرسری از کنار آن گذشت. پنجره باید با الزامات فضایی معین سازگاری داشته باشد، جوابگوی نیازهای مشخص کاربران باشد و به شرایط پیش‌موجود نظیر جهت‌گیری، آب‌وهوا و موقعیت پاسخ دهد. با این حال، وجود گزینه‌های نامحدود در بازار باعث می‌شود که تصمیم‌گیری در این مورد بسیار پیچیده شود. اندازه، ضخامت، نوع شیشه، جنس فریم، حرکت، روش آب‌بندی و درجۀ شفافیت پنجره‌ها ممکن است متفاوت باشد؛ و با آمدن فناوری‌های مدرن و ویژگی‌های نوآورانۀ شیشه از قبیل پنل‌های ضد حریق، امنیت و خواص عایق صدا، تصمیم‌گیری درمورد نوع پنجره‌ها بیش‌ازپیش پیچیده شده است. همۀ این عوامل در کنار هم و در ترکیبات گوناگون می‌تواند تاثیر بسیاری بر تهویه، روشنایی، بهره‌وری انرژی و ایمنی بگذارند و هویت و زبان زیبایی‌شناختی پروژه‌ها را نیز تعریف کند.

بهترین مدل پنجره دوجداره

در زیر، 20 نوع جدیدترین مدل پنجره دوجداره متفاوت برای الهام بخشیدن به معماران، طراحان و صاحبخانه‌ها در طول فرایند انتخاب ارائه شده است.

این پنجره‌های دو جداره طبق حرکت بازشو، جنس فریم، فرمت و کیفیت عملکرد شیشه دسته‌بندی شده‌اند، که البته می‌توان این خصوصیات را به‌صورت پیکربندی‌های نامحدود با یکدیگر ترکیب کرد.

انواع جدیدترین مدل پنجره دوجداره برای طراحی معماری

  1. انواع جدیدترین مدل پنجره دوجداره از نوع حرکت بازشو

    • مدل پنجره دوجداره پیوت (محوری)

    این پنجره‌های چرخشی که بر روی محور عمودی واقع در مرکز یا خارج از فریم می‌گردند، و از ویژگی‌های آن می‌توان به حرکت روان و مداوم و زیبایی آن‌ها اشاره کرد.

    مدل پنجره دوجداره پیوت (محوری)

    • مدل پنجره دوجداره تاشو

    همان طور که از نام این نوع پنجره‌ها بر می‌آید، پنجره‌های تاشو دارای صفحاتی هستند که در هنگام باز شدن خم می‌شوند و باهم چفت می‌شوند. این پنجره‌ها می‌توانند به‌سرعت و به‌آسانی فضا باز کنند، با محیط بیرون یکپارچه شوند، ویووهای غیرمنقطع فراهم آورند و به کاربران اجازه دهند که از میان آن‌ها بگذرند.

    مدل پنجره دوجداره تاشو

    • مدل پنجره دوجداره لولایی

    پنجره‌های لولایی شبیه درهای متداول هستند و با یک یا چند لولا در یک طرف در جای خود محکم می‌شوند. این جدیدترین مدل پنجره دوجداره که معمولاً بر روی‌های پانل منفرد یا دوبل نصب می‌شوند، در هنگام باز شدن امکان تهویۀ کامل را فراهم می‌آورند.

    مدل پنجره دوجداره لولایی

    • مدل پنجره دوجداره سایبانی

    پنجره‌های سایبانی اساساً پنجره‌های لولایی هستند که به‌جای حرکت افقی دارای چرخش عمودی هستند. این پنجره‌ها معمولاً در مکان‌ها مرتفع یا باریک نصب می‌شوند (مثلاً در بالای درها یا پنجره‌های دیگر) و معمولاً آب‌بندی خوبی دارند.

    مدل پنجره دوجداره سایبانی

    • مدل پنجره دوجداره مورب بازشو

    پنجره‌های مورب‌ بازشو به‌سمت اتاق متمایل می‌شوند و از پایه ثابت باقی می‌مانند. در هنگام نیاز به تهویه می‌توان این پنجره‌ها را باز کرد و امنیت و حفاظت از باران را نیز تامین کرد.

    مدل پنجره دوجداره مورب بازشو

    • مدل پنجره دوجداره دوحالته

    این نوع پنجره‌ها که بیشتر در آشپزخانه و حمام‌ استفاده می‌شوند، دارای سازوکار لولایی هستند که به آن امکان می‌دهد در دو حالت باز شوند: این پنجره‌ها می‌توانند همانند پنجرۀ لولایی کاملاً باز شوند، یا به مقدار جزئی به‌طور مورب به داخل متمایل می‌شوند تا مقداری گشودگی در بالا به وجود آید.

    مدل پنجره دوجداره دوحالته

    • مدل پنجره دوجداره کشویی افقی

    پنجره‌های کشویی با حرکت بر روی یک شیار افقی باز می‌شوند و در طرفین حرکت می‌کنند. کنترل آسان و اشغال نکردن فضا در حین عملیات باعث می‌شود که از این پنجره‌ها معمولاً برای ایوان، پاسیو و اتاق‌های کوچکتر استفاده شود.

    مدل پنجره دوجداره کشویی افقی

    • مدل پنجره دوجداره کشویی بازشونده به بالا

    پنجره‌های کشویی بازشونده به بالا یکی دیگر از روش‌های بسیار خوب برای صرفه‌جویی در فضا هستند که برای فضاهای تنگ یا هر جایی که نخواهیم پنجرۀ چرخشی بازشونده به بیرون نصب کنیم، انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌آیند.

    مدل پنجره دوجداره از نوع جعبه‌ای

    • مدل پنجره دوجداره کشویی پایین بازشو

    پنجره‌های کشویی پایین‌ بازشو نیز به‌طور عمودی حرکت می‌کنند، اما جهت این نوع پنجره‌ها رو به پایین است تا بتوانند به نیازمندهای فضایی مختلف پاسخ دهند. به‌مدد فناوری‌های جدید، این پنجره‌ها حتی می‌توانند با فشار یا دکمه پایین بیایند.

    مدل پنجره دوجداره کشویی پایین بازشو

  2. انواع مدل پنجره دوجداره از نوع جنس فریم

    • مدل پنجره دوجداره از نوع چوب

    از آنجایی که فریم‌های چوبی ممکن است در معرض آسیب رطوبت و حشرات باشند، لذا نیازمند نگهداری منظم هستند. با این حال، این نوع پنجره‌ها از منابع تجدیدپذیر ساخته می‌شوند، چندکاره‌اند و به‌دلیل دارا بودن ظاهری گرم و الهام‌گرفته از طبیعت، بی‌همتا هستند.

    مدل پنجره دوجداره از نوع چوب

    • مدل پنجره دوجداره از نوع استیل

    پنجره‌های فولادی با آنکه ممکن است بسیار سنگین باشند اما محکم و ایمن هستند و برای طراحی‌های مدرن و صیقلی به‌طور خاص مناسب هستند. این پنجره‌ها همچنین سطح نگهداری پایینی دارند، چندکاره و قابل‌بازیافت هستند. در برخی مواقع، فریم این پنجره‌ها دارای هستۀ چوبی است که روی آن لایه‌ای از استیل کشیده شده است.

    مدل پنجره دوجداره از نوع استیل

    • مدل پنجره دوجداره از نوع پلاستیک

    پنجره‌های وینیل از پلی‌وینیل کلراید (پی‌‌وی‌سی) ساخته می‌شوند که از جنس پلاستیک است. این پنجره‌ها با فرمت‌های گوناگون استفاده می‌شود و به‌خاطر دوام، خواص عایق‌بندی، به‌صرفه‌ بودن و نگهداری راحت متمایز هستند.

    مدل پنجره دوجداره از نوع پلاستیک

    فریم‌های آلومینیومی که به‌طور خاص به‌خاطر استحکام معروف هستند، می‌توانند تا 30 سال دوام داشته باشند. این فریم‌ها همچنین 100% قابل‌بازیافت هستند، به‌لحاظ حرارتی کارآمد و عملاً هیچ نیازی به نگهداری ندارند و همین امر علت محبوبیت این نوع پنجره‌ها را در بسیاری از زمینه‌های معماری توضیح می‌دهد.

    مدل پنجره دوجداره از نوع آلومینیوم

  3. انواع مدل پنجره دوجداره از نوع فرمت

    • مدل پنجره دوجداره از نوع بدون فریم

    پنجره‌های بدون فریم، نظیر یک دیوار شیشه‌ای، هیچ فریمی در پیرامون خود ندارند. این پنجره‌ها ممکن است بواسطۀ فناوری شیشۀ سازه‌ای، کاملاً بدون فریم باشند یا از کمترین فریمنیگ استفاده کنند. به هر حال، ظاهر امروزی آن حداکثر ویوو و شفافیت را به دست می‌آورد.

    مدل پنجره دوجداره از نوع بدون فریم

    • مدل پنجره دوجداره از نوع ثابت

    پنجره‌های ثابت پنجره‌هایی با شیت‌های غیرمتحرک هستند و به‌ طور ایمن در محل خود چفت می‌شوند و به این ترتیب ویووها را فریم‌بندی می‌کنند، بر عناصر طراحی تاکید می‌کنند و انتقال نور را به حداکثر می‌رسانند. این پنجره‌ها اغلب برای فراهم کردن جریان هوا، با پنجره‌های لولایی یا سایبانی ترکیب می‌شوند.

    مدل پنجره دوجداره از نوع ثابت

    • مدل پنجره دوجداره از نوع پنجره‌های سقفی

    پنجره‌های سقفی، اعم از ثابت یا متحرک، اساساً دریچه‌های سقفی هستند که با شیشه پوشانده شده‌اند. این جدیدترین مدل پنجره دوجداره ممکن است اشکال، اندازه‌ها و فرمت‌های بیشماری داشته باشند و نور مطبوع و ملایمی یا اثر نقطۀ کانونی شدیدی را ایجاد می‌کنند که فوراً جلب توجه می‌کند.

    مدل پنجره دوجداره از نوع پنجره‌های سقفی

    • مدل پنجره دوجداره از نوع جعبه‌ای

    فرمت جعبه‌ای با هندسۀ کلاسیک خود یکی از اولیه‌ترین فرم‌های پنجره از حیث شکل است. این جدیدترین مدل پنجره دوجداره معمولاً خواص عایق صوتی و حرارتی بسیار بالایی دارند که همواره امتیاز محسوب می‌شود.

    مدل پنجره دوجداره از نوع جعبه‌ای

  4. انواع مدل پنجره دوجداره از نوع کیفیت عملکرد شیشه

    • مدل پنجره دوجداره از نوع کاهش صدا

با آنکه پنجره‌های کاهش صدا قادر نیستند جلوی هر صدایی را به‌طور کامل بگیرند، اما مسلماً می‌توانند اتاق را ساکت‌تر کنند. از چند طریق می‌توان به این هدف دست یافت: افزودن جداره‌های بیشتر، افزایش فاصله میان آن‌ها و استفاده از شیشۀ لمینیت.

مدل پنجره دوجداره از نوع کاهش صدا

  • مدل پنجره دوجداره از نوع ضد حریق

پنجره‌های ضد حریق که از لایه‌های متعدد شیشۀ نشکن با لایه‌های داخلی آماس‌کرده ساخته می‌شوند، در صورت آتشسوزی نخواهند شکست (برخلاف پنجره‌های مرسوم). لایۀ بیرونی شیشه در هنگام قرارگیری در معرض حرارت خرد می‌شود و باعث می‌شود که لایۀ داخلی آماس‌کرده منبسط شود و شعله‌ها را دفع کند.

مدل پنجره دوجداره از نوع ضد حریق

  • مدل پنجره دوجداره از نوع امنیت

در پنجره‌های امنیتی از شیشۀ مستحکم استفاده شده است که به‌طور خاص برای کاهش احتمال شکستن طراحی می‌شوند و در صورت شکست، تکه‌های شبشه کوچک و غیرکشنده خواهد بود. برای تضمین حداکثر امنیت، شیشه باید در حالت ایدئال با پروفیل‌های امنیتی و سخت‌افزار تقویت‌شده ترکیب شود.

مدل پنجره دوجداره از نوع امنیت

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید
09127957099 09125595841



:: برچسب‌ها: جدیدترین مدل پنجره دوجداره , مدل پنجره دوجداره , پنجره دوجداره , در و پنجره دو جداره , پنجره دو جداره ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1456 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Avash

چنانچه قصد انتخاب و خرید درب و پنجره دو جداره چنانچه قصد انتخاب و خرید در و پنجره دو جداره برای ساختمان خود را دارید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل در و پنجره دو جداره، انواع برندها، مزایا و معایب، کاربردها، مراحل و روش نصب درب و پنجره دو جداره بپردازیم.

جهت خرید و استعلام قیمت در و پنجره دو جداره می‌توانید با شماره‌های
09127957099 و 09125595841 تماس بگیرید.

 

درب و پنجره دو جداره چیست؟

در زمان‌های گذشته در و پنجره‌ها را به وسیله چوب و آهن می‌ساختند که می‌سوخت و پوسیده می‌شد. همچنین فلزکاری آن‌ها در معرض خوردگی و زنگ زدگی بود. درزهای این مدل در و پنجره باز و باعث اتلاف انرژی می‌شد. بنابراین این روزها تولید در و پنجره دو جداره امری ضروری است.

در و پنجره‌های دوجداره دارای شیشه متشکل از دو لایه هستند. یک گاز بی‌اثر مانند آرگون یا کریپتون به عنوان عایق در ساخت این در و پنجره‌ها جهت صرفه‌جویی در انرژی برای محیط زیست، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از آلودگی صوتی و گرد و غبار استفاده می‌شود.

درب و پنجره دوجداره چیست؟

ساختار در و پنجره دو جداره

  • پروفیل از جنس آلومینیوم یا یو پی وی سی یا چوب
  • شیشه
  • لولا
  • دستگیره
  • اسپیسر یا فاصله انداز
  • رطوبت گیر
  • فریم
  • گاز آرگون

طراحی و ساختن در و پنجره دو جداره جهت ویلا دارای اصول ویژه و نکات کارشناسی می‌باشد. پیشگیری اتلاف انرژی در ویلاهایی که اغلب خارج از بافت شهری می‌سازند، خیلی مهم است.

چنانچه علاقه‌مند به نصب پنجره‌ها تا 320 سانتی متر به صورت یکپارچه هستید، بایستی از شیشه دوجداره سکوریت استفاده کنید.

برای ایجاد پنجره‌های مرتفع در ویلایی دو طبقه با ارتفاع سقف 7متر خوب است با یک شرکت معتبر در این زمینه مانند نما تجارت آوش مشورت کنید.

استفاده از در و پنجره دو جداره آلومینیومی لیفت اسلایدینگ یا کشویی، برای ویلاهایی که دید باز بسیار خوبی به بیرون دارند، خیلی مناسب است. جهت بالا بردن امنیت ویلاها بهتر این است از حفاظ برای در و پنجره دو جداره استفاده شود.

ساختار در و پنجره دوجداره

در و پنجره دوجداره با شیشه هوشمند

این مدل در و پنجره دو جداره به یکدیگر لمینیت شده‌اند و بین آن‌ها لایه ای قرار دارد که توسط برق، مات یا براق می‌شود. در و پنجره دوجداره با شیشه هوشمند مناسب برای خدمات مستر، پارتیشن‌های شرکتی، اتاق جلسات، بیمارستان‌ها و … می‌باشد. این مدل با دو نوع در و پنجره UPVC و در و پنجره آلومینیومی قابل استفاده است.

درب و پنجره دوجداره با شیشه هوشمند

مراحل نصب درب و پنجره دو جداره

  1. سنجش عرض و ارتفاع و اندازه قاب
  2. طراحی و ساختن پنجره
  3. خراش‌ها و آسیب‌های محل نصب را تعمیر و محل نصب را آماده کردن
  4. پیچ ها و میله ها را در جای خود قرار دادن
  5. پنجره را با پرچ و پیچ بستن
  6. عایق بندی فضای اطراف پنجره
  7. نصب لوازم جانبی مثل روکش، نور و امکانات ایمنی
  8. باز و بسته شدن درست و تست عایق

نصب در و پنجره دوجداره

آموزش روش نصب درب و پنجره دوجداره

جهت نصب در و پنجره دو جداره بایستی به قدیمی یا نوساز بودن ساختمان دقت کرد. درباره ساختمان‌های جدید، نخست یک پروفیل 30*60 به دیوار وارد می‌شود تا فریم در یا پنجره ایجاد شود. سپس پنجره را با توجه به ابعاد آن می‌سازند. به این فریم فلزی، فریم انتظار می‌گویند.

در مورد ساختمان‌های قدیمی که نیاز به تعویض در و پنجره‌های معمولی با در و پنجره‌های کشویی دارند، می‌توان این کار را با استفاده از پروفیل‌های خاصی که نیاز به تخریب ندارند، انجام داد.

فریم در و پنجره دو جداره

تفاوت در و پنجره دو جداره و پنجره سه جداره

پروفیل مورد کاربری در و پنجره‌های دو جداره با سه جداره تفاوت دارد. همچنین قیمت شیشه و پروفیل پنجره‌های دو جداره با سه جداره تفاوت دارد.

در کل هزینه مصالح پنجره‌های سه جداره از دوجداره حدود 20 درصد گران‌تر است، بنابراین قیمت در و پنجره دو جداره نسبت به سه جداره کمتر است.

مقاله قیمت در و پنجره آلومینیومی را مطالعه کنید.
قابل توجه

کاربرد در و پنجره دوجداره

  • اداری
  • مسکونی
  • دفترهای خدماتی
  • تجاری
  • گلخانه و …

مزایای درب و پنجره دو جداره

  • عملکرد اقتصادی بالا
  • مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.
  • جلوگیری از ورود آلودگی‌های زیست محیطی
  • زندگی طولانی
  • ظاهر خوب و زیبایی دارد.
  • آلودگی صوتی کمتر و آرامش بیشتر
  • عایق حرارتی و صوتی
  • بهینه سازی مصرف کردن انرژی تا 40درصد
  • نفوذ آب و رطوبت را کاهش می‌دهد.
  • پیشگیری از حشرات
  • به نگهداری زیادی نیاز ندارد.
  • به راحتی باز و بسته می‌شود.
  • یک ماده قابل بازیافت است.

مزایای در و پنجره دوجداره

معایب درب و پنجره دو جداره

  • پنجره‌های UPVC در مقایسه پنجره‌های آلومینیومی مقاومت و استحکام کششی کمی دارند. اگر این نوع پنجره‌ها با پروفیل گالوانیزه تقویت نشده باشند، در برابر شرایط آب و هوایی خاص مقاوم نیستند. بنابراین هنگام خرید در و پنجره دوجداره حتما از فروشنده در مورد وضعیت گالوانیزه تقویتی پنجره‌ها سوال کنید.
  • یکی از نکات مهم در خرید پنجره دو جداره برای منزل، توجه به کیفیت مواد اولیه مصرفی در ساخت پنجره است. اگر مواد اولیه این نوع پنجره‌ها را از مواد بی‌کیفیت مانند مواد بازیافتی و ضایعات بسازند، به مرور زمان رنگ آنها تغییر می‌کند و پنجره‌های زرد و کدر خانه شما را زشت جلوه می‌دهد.
  • اگر برای ساخت پنجره‌های دوجداره از ورق یا پروفیل کافی استفاده نشود، پنجره‌ها پس از نصب تغییر شکل داده و کج می‌شوند. وقتی این اتفاق برای پنجره‌های شما بیفتد، جوابی نخواهید گرفت و باید آن را دور بیندازید.

در و پنجره دوجداره دست دوم

خریدارانی که قصد خرید در و پنجره دو جداره کارکرده را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که طول مدت استفاده از این گونه درها و پنجره‌ها تاثیر زیادی در دوام و کیفیت آن‌ها دارد. بنابراین با توجه به هزینه‌های خرید و نصب، بهتر است از خرید در و پنجره دو جداره کارکرده خودداری کنید. برای راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان نما تجارت آوش تماس بگیرید و با ارائه فاکتور مورد نظر خود بهترین در و پنجره دوجداره را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

در و پنجره دوجداره دست دوم

مقاله نمای کرتین وال را مطالعه کنید.
قابل توجه

سخن پایانی

قبل از هر تصمیمی جهت خرید انواع در و پنجره دو جداره بهتر است از تجربیات و دانش مهندسین آگاه به این صنعت استفاده نمایید. تا با توجه به بودجه و توقعی که از خرید دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مهندسین فروش شرکت ما همواره رسالت خود را جهت ارائه صادقانه مشاوره به خریداران محترم با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی برای ایشان دارند. با دانش مرتبط و تجربه چندین ساله درحوضه مهندسی نما توانسته‌اند در پایان صدها پروژه موفقی که به انجام رسانده‌اند، رضایت بسیاری از کارفرمایان را جلب نمایند.

دراین خصوص می‌توانید با تماس با شرکت نما تجارت آوش علاوه بر بهره‌گیری از مشاوره رایگان، با بسیاری از مشتریان شرکت که بناهایی مشابه ساختمان شما را داشته‌اند آشنا شوید. همچنین نظر ایشان را درمورد عملکرد شرکت ما جویا شوید.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید
09127957099 09125595841

سوالات متداول درباره در و پنجره دو جداره

بهترین شیشه جهت خرید شیشه‌ای است که: اولاً: در شرکت‌هایی تولید شود که تمام مراحل آن توسط ربات انجام گردد. دوماٌ: علاوه بر ایجاد هارمونی رنگی در نمای بنای شما، بیشترین بازده‌ای را جهت کاهش صوت و انرژی در ساختمان شما ایجاد نماید. هرگز بدون داشتن علم کافی و بدون مشاوره با مهندسین نما اقدام به انتخاب شیشه نکنید.
بهترین برند پنجره، برندی است که توسط یک شرکت مسئول و دارای سواد علمی و تجربه کافی تولید می‌شود.
عایق انرژی و صوتی و درزبندی توسط نوارهای لاستیکی، از مهم‌ترین مزایای پنجره‌های نسل نو هستند.
 
یو پی وی سی یا آلومینیوم یراق آلات شامل دستگیره و لولا و... و نوارهای درزبندی از جنس پی وی سی یا ای پی دی ام و شیشه.
 
درابتدا می‌بایست تراز و شاقول بودن قاب پنجره چک شود درصورت عدم مشکل، متخصصان در هر ضلع عرضی یا ارتفاعی 3 نقطه را برداشت می‌کنند و کم‌ترین عدد را شاخص قرار می‌دهند. بر اساس تجربه جهت تزریق فوم و چسب سیلیکون و نیز امکان تراز نصب پنجره چند میلیمتر از کم‌ترین عدد به جهت رواداری کم می‌کنند. عدد رواداری بسته به سایز پنجره حداکثر 8 میلیمتر لحاظ می‌گردد.

سوالات متداول درباره در و پنجره دو جداره

بهترین شیشه جهت خرید شیشه‌ای است که: اولاً: در شرکت‌هایی تولید شود که تمام مراحل آن توسط ربات انجام گردد. دوماٌ: علاوه بر ایجاد هارمونی رنگی در نمای بنای شما، بیشترین بازده‌ای را جهت کاهش صوت و انرژی در ساختمان شما ایجاد نماید. هرگز بدون داشتن علم کافی و بدون مشاوره با مهندسین نما اقدام به انتخاب شیشه نکنید.
بهترین برند پنجره، برندی است که توسط یک شرکت مسئول و دارای سواد علمی و تجربه کافی تولید می‌شود.
عایق انرژی و صوتی و درزبندی توسط نوارهای لاستیکی، از مهم‌ترین مزایای پنجره‌های نسل نو هستند.
 
یو پی وی سی یا آلومینیوم یراق آلات شامل دستگیره و لولا و... و نوارهای درزبندی از جنس پی وی سی یا ای پی دی ام و شیشه.
 
درابتدا می‌بایست تراز و شاقول بودن قاب پنجره چک شود درصورت عدم مشکل، متخصصان در هر ضلع عرضی یا ارتفاعی 3 نقطه را برداشت می‌کنند و کم‌ترین عدد را شاخص قرار می‌دهند. بر اساس تجربه جهت تزریق فوم و چسب سیلیکون و نیز امکان تراز نصب پنجره چند میلیمتر از کم‌ترین عدد به جهت رواداری کم می‌کنند. عدد رواداری بسته به سایز پنجره حداکثر 8 میلیمتر لحاظ می‌گردد.


:: برچسب‌ها: در و پنجره دو جداره , در و پنجره دوجداره , در و پنجره دو جداره چیست , نصب در و پنجره دوجداره , مزایای در و پنجره دو جداره , در و پنجره دوجداره دست دوم , شیشه هوشمند , در و پنجره سه جداره ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 فروردين 1456 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Avash

قیمت نمای کرتین وال به عامل‌های مختلفی بستگی دارد که قیمت مواد اولیه مثل شیشه و پروفیل‌های آلومینیومی بیشترین تأثیر را در آن دارند.

موضوع مهم شرکت‌ها و پیمانکاران در انتخاب این نمای مدرن برای ساختمان، قیمت نمای کرتین وال است. فاکتورهای مختلفی بر قیمت این نمای زیبا تأثیر دارند. برای آشنایی با نحوه محاسبه قیمت طراحی و اجرای این دیوار پرده‌ای شیشه‌ای در ادامه با نما تجارت آوش همراه باشید.

جهت خرید و استعلام قیمت نمای کرتین وال می‌توانید با شماره‌های
09127957099 و 09125595841 تماس بگیرید.

 

لیست قیمت نمای کرتین وال

همان‌طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، قیمت نمای کرتین وال به سلیقه و انتخاب‌ شما در زمان طراحی نما وابسته است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کرتن وال طرح دلخواه خود، با کارشناسان نما تجارت آوش در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. آن‌ها همچنین نمای کرتین وال مناسب با نیازهای طرح بنای شما را برایتان ارسال می‌کنند.

برای خرید کرتین وال و مشاوره تخصصی بدون هزینه با کارشناسان ما اینجا کلیک کنید. پس از پرکردن فرم و یا تماس با ما، کارشناسان متخصص ما با شما تماس خواهند گرفت و به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

لیست قیمت نمای کرتین وال

 

 
 

مرحله 1 از 3

0%

استعلام قیمت نمای کرتین وال

با تکمیل فرم زیر اطلاعات پروژه خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی پروژه با شما تماس بگیرند و خدمات سریع‌تر و بهتری را ارائه کنند.
نام و نام خانوادگیضروری

استعلام قیمت نمای کرتین وال

قیمت نصب و اجرای نمای کرتین وال بسته به طرح نما، شیوه‌های نصب و شکل لامل‌ها، متریال کرتین وال و غیره تفاوت دارد. با این حال، در این بخش لیستی از قیمت نمای کرتین وال را به شما ارائه می‌دهیم تا از قیمت فروش کرتین وال مطلع شوید.

نوع متریالنحوه اجراقیمت
نمای کرتین وال تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا و ... به روش فیس کپ – بدون شیشه تماس بگیرید
تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا در تعیین قیمت نمای کرتین وال و ... به روش فریم لس (کاست سیستم یا یو چنل – بدون شیشه تماس بگیرید
تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا ،... به روش یونیتایز – بدون شیشه تماس بگیرید
تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا در تعیین قیمت نمای کرتین وال و ... به روش فیس کپ Add ON یا سازه فولادی – بدون شیشه تماس بگیرید
تامین مواد برای بازشوی استاندارد درکرتن وال شامل پروفیل های آلومینیومی و یراق آلات بازشو از برند های (GU-Roto-Stac)، هزینه شیشه شامل خرید شیشه تولید شده باروش استپ ونصب شیشه با چسب های مخصوص بر روی آلومینیوم ونصب بازشو تماس بگیرید

اجرای نمای بازشو کرتین وال

عوامل مؤثر در قیمت‌گذاری نمای شیشه‌ ای کرتین وال

برخی از این عامل‌های موثر در قیمت نمای کرتین وال عبارتند از:

  • روش اجرا (فیس کپ یا فریم لس و…)
  • سایز و ابعاد مدول‌ها و تعداد طبقات و کاربری بنا و… ( تعیین کننده میزان پروفیل مصرفی آلومینیوم و متعلقات لامل و وزن پروفیل فولادی زیرسازی)
  • صعوبت یا سهولت اجرا (تعداد طبقات و روش اجرا )
  • نوع شیشه مصرفی

روش اجراِی نمای کرتین وال فریم لس

تاثیر جزئیات و نوع لامل در قیمت نمای کرتین وال

همان‌گونه که قبلا گفتیم، عمده‌ترین عامل در تعیین قیمت اجرا و نصب کرتین وال با نوع پروفیل آلومینیومی ارتباط مستقیم دارد.

تولید پروفیل‌های آلومینیومی منوط به نوع سازه نگهدارنده نما و نحوه نصب کرتین وال تفاوت دارد. بنابراین قیمت کرتین وال نیز متناسب با طرح اجرا و جزئیات پروژه شما می‌باشد.

برای مثال؛ در صورتی‌که ساختمان شما مرتفع باشد، و ابعاد مدول‌بندی شیشه، بزرگ باشد، بر اساس داده‌های محاسبات استاتیکی مربوطه نیاز به لامل‌هایی با عمق زیاد خواهد بود. دراین صورت اگر به هر دلیلی نتوانیم از لامل‌های با سایز زیاد استفاده کنیم، می‌توان با شرایطی ویژه از روش رینفورس (reinforce) استفاده کرد. به این صورت که داخل پروفیل‌های آلومینومی از قوطی‌های آلومینیومی و یا در شرایطی خاص از قوطی‌های فولادی استفاده می‌شود، به این صورت قیمت نمای کرتین وال را نیز در اجرا می‌توان مدیریت کرد.

محاسبه قیمت نمای کرتین وال پروژه شما فارق از نوع اجرای کار و سیستم اجرایی بسیار به هوش و سواد مهندسی و تجربه عوامل مجری را دارد. مثلاً درصورت امکان، اضافه کردن فقط یک تکیه گاه بیشتر در محل پوتر سقف موجب کاهش دیاگرام خمش پروفیل و نتیجتاً کاهش مصرف وزن آلومینیوم مصرفی و کاهش قیمت تمام شده پروژه شما خواهد شد.

به همین دلیل مشاوره گرفتن از شرکت‌های دانش محوری مانند شرکت‌ نما تجارت آوش علاوه بر دریافت اطلاعاتی کامل‌تر از کارشناسان متخصص و تجربه اجرایی، پیشنهادی علمی در راستای بهینه‌تر شدن قیمت تمام شده کار را دریافت خواهید کرد.

تاثیر نوع لامل در قیمت نمای کرتین وال

مراحل محاسبه قیمت نمای کرتین وال

گام اول:

در شرکت نما تجارت آوش ترسیم نقشه کرتن وال با نرم افزار اتوکد می‌باشد.

گام دوم:

محاسبه استاتیکی سازه کرتن وال (جهت تعیین سایز و وزن لامل مصرفی، متعلقات آن و هزینه‌های زیرسازی) با نرم افزار ارگا دیتا بر اساس شاخصه‌های بنا نظیرکاربری ساختمان، محل قرارگیری ساختمان (تعیین سرعت باد درمنطقه بنا و تعیین میزان فشار بار باد)، ارتفاع بنا و ابعاد مدول های شیشه و … بارمرده (وزن لامل و شیشه ) انجام می‌شود.

(درصورتی‌که ابعاد مدول‌ها کوچک یا ساختمان مرتفع نباشد مراحل با استناد به داده‌های محاسبات قبلی در ساختمان‌های مشابه انجام می‌گردد)

درصورت نیاز داده های نرم افزار ارگا دیتا با محاسبات دستی و یا مدل کردن در نرم افزارهای سازه‌ای نظیر ETAPS و SAP (براساس مبحث 6 مقررات ملی ساختمان و نشریه‌های تکمیلی مربوطه به آیین نامه‌های بارگزاری نما) مطابقت داده شده و بازبینی می‌شوند.
قابل توجه

گام سوم :
محاسب قیمت تمام شده متریال مورد نظیر آلومینیوم مصرفی و فولاد جهت زیرسازی و لاستیک‌های آب‌بندی و… نیاز جهت انجام کار.
گام چهارم:
پیش بینی و تعیین هزینه‌های سربار انجام کار جهت تعیین قیمت نمای کرتین وال شامل:
1. محاسبه هزینه‌های مستقیم پرداختی مثل هزینه نقشه‌برداری و ترسیم نقشه‌های Shop و پیاده‌سازی نقشه‌های برداشت شده و هزینه تجهیز کارگاه و برچیدن آن(در پروژه‌های بزرگ) و تعیین میزان ریالی هزینه‌های مربوط به نظارت کارگاهی، دستمزد نصاب پروژه(هزینه‌های مستقیم ذکر شده توسط تیم فنی در هر پروژه جداگانه بر اساس شاخصه‌های ذکرشده محاسبه و به واحد فروش اعلام می‌گردد).
نمونه‌ای از نقشه‌های Shop

دانلود فایل PDF

2. محاسبه هزینه‌های غیرمستقیم در تعیین قیمت نمای کرتین وال شامل تمام هزینه‌های مربوط به دفتر فنی شرکت و تمامی عواملی که به صورت غیرمستقیم در انجام هر پروژه دخیل هستند که در تمامی پروژه‌ها این عدد به صورت درصدی ثابت از قیمت تمام شده مواد و متریال مصرفی هر پروژه می‌باشد که در شرکت نما تجارت این عدد تا 20 درصد قیمت متریال مصرفی محاسبه و به آن اضافه می‌گردد.

گام پنجم : صدور استعلام قیمت نمای کرتین وال و اعلام هزینه‌های اجرای کار به کارفرمایان محترم.

نکات مهم در انتخاب و خرید نمای کرتین وال

در انتخاب و خرید بهترین قیمت نمای کرتین وال به نکات زیر دقت کنید:

  • اطمینان از سایز لامل‌های پیشنهادی به لحاظ مقاوت در تحمل بارهای مربوطه و روش صحیح الحاق کرتن وال به سازه اصلی ساختمان.
  • بررسی کیفیت آلومینیوم مصرفی در لامل‌ها (بیلت آلومینیوم مصرفی میبایست از گرید 6063 مخصوص مصارف ساختمانی باشد).
  • کیفیت پوشش رنگ آلومینیوم
  • اطمینان از عملکرد عایق‌بندی
  • اطمینان از ساختار و کیقیت شیشه پیشنهادی

نکاتی برای صرفه‌جویی در قیمت نمای کرتین وال نهایی

کرتن وال در گروه نماهای خشک و الحاقی در ساختمان قرار می‌گیرد که در ایران قدمت زیادی ندارد. در این نوع نماها دانش و هوش وتجربه مهندسی بسیار در کیفیت و قیمت نمای کرتین وال تمام شده موثر خواهد بود.

اجرای صحیح نمای کرتن وال در پرداخت هزینه مصرف انرژی بهره‌برداری بسیار موثر است، پس جهت صرفه‌جویی پیشنهاد می‌گردد از صلاحیت علمی شرکتی که جهت خرید انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید.

روش اجراِی نمای کرتین وال فیس کپ

ارزان بودن نمای کرتین وال

بدلیل اینکه رقابت در زمینه اجرای نمای کرتین وال بالاست، برخی از شرکت‌ها با چشم بستن بر روی برخی از موارد مهم، قیمت نمای کرتین وال را در اجرا کاهش می‌دهند.

  • استفاده از لامل‌هایی بدون در نظر گرفتن تاب آوری در زمان زلزله و تحمل بار باد ووزن شیشه.
  • استفاده از لامل‌ها با آلومینیوم غیر ازبیلت 6063 (استفاده از لامل‌های تبدیلی).
  • استفاده از شیشه با ساختار نامناسب جهت نما.
  • استفاده از شیشه با فن‌آوری غیر کارخانه‌ای و در کارگاه‌های غیراستاندارد.
  • عدم ارائه خدمات مهندسی در نصب.

این موارد فقط بعضی از راه‌هایی هستند که این شرکت‌ها برای کاهش قیمت نمای کرتین وال استفاده می‌کنند که چه هنگام اجرا، چه پس آن مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

ما در شرکت نما تجارت آوش پیش از عقد قرارداد نتیجه بررسی تمامی موارد ذکر شده را طی یک استعلام فنی و ریالی قیمت نمای کرتین وال به شما ارایه خواهیم کرد.
مهم

ترسیم نقشه

مدیریت قیمت نمای کرتین وال

به صورت کلی مواردی که در خدمات مهندسی مورد بررسی می‌گیرند و باعث مدیریت هزینه‌ها در تعیین قیمت نمای کرتین وال می‌شوند؛ عبارتند از:

  • بازدید از پروژه و برگزاری جلسه با تیم معماری پروژه.
  • اعزام نقشه‌بردار و برداشت سازه فعلی تیر و ستون‌ها.
  • ترسیم سه بعدی ازبیلت سازه.
  • مدول‌بندی نما بر اساس رندر.
  • ترسیم نقشه‌های کانسپت بر اساس طرح اصلی پروژه.
  • محاسبات و طراحی سازه نما.
  • تهیه نقشه‌های (شاپ درایینگ).
  • تهیه نقشه‌ها و لیستوفر جهت سفارش‌گذاری و خرید متریال در تعیین قیمت نمای کرتین وال
  • بررسی کارهای اجرا شده توسط پیمانکار و نظارت عالیه نما.
  • مدیریت پروژه.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. در این مقاله قیمت نمای کرتین وال را تحلیل کردیم و نحوه انجام آن را در شرکت نشان دادیم. شرکت ما به عنوان شرکتی با دانش مربوطه در این زمینه، همواره تلاش کرده است قیمت نمای کرتین وال عادلانه مبتنی بر دانش فنی و بر اساس علم روز این صنعت را به کارفرمایان عزیز ارایه نماید.

در صورتی‌که پس از مطالعه مقاله سوالی داشتید که پاسخ آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید آن را از طریق دیدگاه‌های همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید. دقت داشته باشید که تعداد متخصصان طراحی و اجرای نمای کرتین وال در ایران محدود هستند و در صورت همکاری با پیمانکار نمای کرتین وال بی‌تجربه ممکن است قیمت نمای کرتین وال شما نسبت به بودجه تعیین شده بیشتر شود. از این رو بهتر است برای تهیه متریال و اجرای کرتین وال خود از شرکت‌های واجد صلاحیت بهره ببرید.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید
09127957099 09125595841

سوالات متداول درباره قیمت نمای کرتین وال

ارزیابی دقیق قیمت کرتین وال به موردهایی مثل اندازه پروژه، بعدهای لامل‌ها، ساختار شیشه و ارتفاع ساختمان وابسته است. برای استعلام مناسب پروژه، باید این اطلاعات را از مشاور، طراح پروژه یا نما از طریق قرارداد با خدمات مهندسی نما دریافت کنید. برای دریافت برآورد قیمت، حتما فرم مشخص شده در ابتدای صفحه را پر کنید و یا پس از تماس با شرکت نقشه اتوکد را ارسال کنید تا بتوانید قیمت دقیق‌تری را محاسبه کنید.
 
برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا پس از بررسی پروژه هزینه را به شما اعلام کنند. برای دریافت پیش‌فاکتور آنلاین در کوتاه‌ترین زمان اینجا کلیک کنید.
کلیه خدمات ارائه شده توسط نما تجارت آوش در خدمات مهندسی و مشاوره نما (قبل شروع به کار) با هدف کاهش هزینه نهایی اجرای نما می‌باشد. از کاهش پرتی مواد تا انتخاب بهترین ساختار شیشه ای و جذب یک تامین کننده قابل اعتماد.


:: برچسب‌ها: لیست قیمت نمای کرتین وال, استعلام قیمت نمای کرتین وال, محاسبه قیمت نمای کرتین وال, نکات مهم خرید نمای کرتین وال, ارزان بودن قیمت نمای کرتین وال, مدیریت قیمت نمای کرتین وال ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Avash
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد