قیمت نمای کرتین وال
نوشته شده توسط : Avash

قیمت نمای کرتین وال به عامل‌های مختلفی بستگی دارد که قیمت مواد اولیه مثل شیشه و پروفیل‌های آلومینیومی بیشترین تأثیر را در آن دارند.

موضوع مهم شرکت‌ها و پیمانکاران در انتخاب این نمای مدرن برای ساختمان، قیمت نمای کرتین وال است. فاکتورهای مختلفی بر قیمت این نمای زیبا تأثیر دارند. برای آشنایی با نحوه محاسبه قیمت طراحی و اجرای این دیوار پرده‌ای شیشه‌ای در ادامه با نما تجارت آوش همراه باشید.

جهت خرید و استعلام قیمت نمای کرتین وال می‌توانید با شماره‌های
09127957099 و 09125595841 تماس بگیرید.

 

لیست قیمت نمای کرتین وال

همان‌طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، قیمت نمای کرتین وال به سلیقه و انتخاب‌ شما در زمان طراحی نما وابسته است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت کرتن وال طرح دلخواه خود، با کارشناسان نما تجارت آوش در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند. آن‌ها همچنین نمای کرتین وال مناسب با نیازهای طرح بنای شما را برایتان ارسال می‌کنند.

برای خرید کرتین وال و مشاوره تخصصی بدون هزینه با کارشناسان ما اینجا کلیک کنید. پس از پرکردن فرم و یا تماس با ما، کارشناسان متخصص ما با شما تماس خواهند گرفت و به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

لیست قیمت نمای کرتین وال

 

 
 

مرحله 1 از 3

0%

استعلام قیمت نمای کرتین وال

با تکمیل فرم زیر اطلاعات پروژه خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی پروژه با شما تماس بگیرند و خدمات سریع‌تر و بهتری را ارائه کنند.
نام و نام خانوادگیضروری

استعلام قیمت نمای کرتین وال

قیمت نصب و اجرای نمای کرتین وال بسته به طرح نما، شیوه‌های نصب و شکل لامل‌ها، متریال کرتین وال و غیره تفاوت دارد. با این حال، در این بخش لیستی از قیمت نمای کرتین وال را به شما ارائه می‌دهیم تا از قیمت فروش کرتین وال مطلع شوید.

نوع متریالنحوه اجراقیمت
نمای کرتین وال تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا و ... به روش فیس کپ – بدون شیشه تماس بگیرید
تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا در تعیین قیمت نمای کرتین وال و ... به روش فریم لس (کاست سیستم یا یو چنل – بدون شیشه تماس بگیرید
تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا ،... به روش یونیتایز – بدون شیشه تماس بگیرید
تمامی هزینه‌های در ارتباط با باز طراحی طرح شما (درصورت نیاز) برداشت اولیه ترسیم نقشه، محاسبات مواد و متریال مصرفی، نقشه‌برداری تولید نقشه‌های شاپ و تهیه لامل و متریال مصرفی و هزینه اجرا در تعیین قیمت نمای کرتین وال و ... به روش فیس کپ Add ON یا سازه فولادی – بدون شیشه تماس بگیرید
تامین مواد برای بازشوی استاندارد درکرتن وال شامل پروفیل های آلومینیومی و یراق آلات بازشو از برند های (GU-Roto-Stac)، هزینه شیشه شامل خرید شیشه تولید شده باروش استپ ونصب شیشه با چسب های مخصوص بر روی آلومینیوم ونصب بازشو تماس بگیرید

اجرای نمای بازشو کرتین وال

عوامل مؤثر در قیمت‌گذاری نمای شیشه‌ ای کرتین وال

برخی از این عامل‌های موثر در قیمت نمای کرتین وال عبارتند از:

  • روش اجرا (فیس کپ یا فریم لس و…)
  • سایز و ابعاد مدول‌ها و تعداد طبقات و کاربری بنا و… ( تعیین کننده میزان پروفیل مصرفی آلومینیوم و متعلقات لامل و وزن پروفیل فولادی زیرسازی)
  • صعوبت یا سهولت اجرا (تعداد طبقات و روش اجرا )
  • نوع شیشه مصرفی

روش اجراِی نمای کرتین وال فریم لس

تاثیر جزئیات و نوع لامل در قیمت نمای کرتین وال

همان‌گونه که قبلا گفتیم، عمده‌ترین عامل در تعیین قیمت اجرا و نصب کرتین وال با نوع پروفیل آلومینیومی ارتباط مستقیم دارد.

تولید پروفیل‌های آلومینیومی منوط به نوع سازه نگهدارنده نما و نحوه نصب کرتین وال تفاوت دارد. بنابراین قیمت کرتین وال نیز متناسب با طرح اجرا و جزئیات پروژه شما می‌باشد.

برای مثال؛ در صورتی‌که ساختمان شما مرتفع باشد، و ابعاد مدول‌بندی شیشه، بزرگ باشد، بر اساس داده‌های محاسبات استاتیکی مربوطه نیاز به لامل‌هایی با عمق زیاد خواهد بود. دراین صورت اگر به هر دلیلی نتوانیم از لامل‌های با سایز زیاد استفاده کنیم، می‌توان با شرایطی ویژه از روش رینفورس (reinforce) استفاده کرد. به این صورت که داخل پروفیل‌های آلومینومی از قوطی‌های آلومینیومی و یا در شرایطی خاص از قوطی‌های فولادی استفاده می‌شود، به این صورت قیمت نمای کرتین وال را نیز در اجرا می‌توان مدیریت کرد.

محاسبه قیمت نمای کرتین وال پروژه شما فارق از نوع اجرای کار و سیستم اجرایی بسیار به هوش و سواد مهندسی و تجربه عوامل مجری را دارد. مثلاً درصورت امکان، اضافه کردن فقط یک تکیه گاه بیشتر در محل پوتر سقف موجب کاهش دیاگرام خمش پروفیل و نتیجتاً کاهش مصرف وزن آلومینیوم مصرفی و کاهش قیمت تمام شده پروژه شما خواهد شد.

به همین دلیل مشاوره گرفتن از شرکت‌های دانش محوری مانند شرکت‌ نما تجارت آوش علاوه بر دریافت اطلاعاتی کامل‌تر از کارشناسان متخصص و تجربه اجرایی، پیشنهادی علمی در راستای بهینه‌تر شدن قیمت تمام شده کار را دریافت خواهید کرد.

تاثیر نوع لامل در قیمت نمای کرتین وال

مراحل محاسبه قیمت نمای کرتین وال

گام اول:

در شرکت نما تجارت آوش ترسیم نقشه کرتن وال با نرم افزار اتوکد می‌باشد.

گام دوم:

محاسبه استاتیکی سازه کرتن وال (جهت تعیین سایز و وزن لامل مصرفی، متعلقات آن و هزینه‌های زیرسازی) با نرم افزار ارگا دیتا بر اساس شاخصه‌های بنا نظیرکاربری ساختمان، محل قرارگیری ساختمان (تعیین سرعت باد درمنطقه بنا و تعیین میزان فشار بار باد)، ارتفاع بنا و ابعاد مدول های شیشه و … بارمرده (وزن لامل و شیشه ) انجام می‌شود.

(درصورتی‌که ابعاد مدول‌ها کوچک یا ساختمان مرتفع نباشد مراحل با استناد به داده‌های محاسبات قبلی در ساختمان‌های مشابه انجام می‌گردد)

درصورت نیاز داده های نرم افزار ارگا دیتا با محاسبات دستی و یا مدل کردن در نرم افزارهای سازه‌ای نظیر ETAPS و SAP (براساس مبحث 6 مقررات ملی ساختمان و نشریه‌های تکمیلی مربوطه به آیین نامه‌های بارگزاری نما) مطابقت داده شده و بازبینی می‌شوند.
قابل توجه

گام سوم :
محاسب قیمت تمام شده متریال مورد نظیر آلومینیوم مصرفی و فولاد جهت زیرسازی و لاستیک‌های آب‌بندی و… نیاز جهت انجام کار.
گام چهارم:
پیش بینی و تعیین هزینه‌های سربار انجام کار جهت تعیین قیمت نمای کرتین وال شامل:
1. محاسبه هزینه‌های مستقیم پرداختی مثل هزینه نقشه‌برداری و ترسیم نقشه‌های Shop و پیاده‌سازی نقشه‌های برداشت شده و هزینه تجهیز کارگاه و برچیدن آن(در پروژه‌های بزرگ) و تعیین میزان ریالی هزینه‌های مربوط به نظارت کارگاهی، دستمزد نصاب پروژه(هزینه‌های مستقیم ذکر شده توسط تیم فنی در هر پروژه جداگانه بر اساس شاخصه‌های ذکرشده محاسبه و به واحد فروش اعلام می‌گردد).
نمونه‌ای از نقشه‌های Shop

دانلود فایل PDF

2. محاسبه هزینه‌های غیرمستقیم در تعیین قیمت نمای کرتین وال شامل تمام هزینه‌های مربوط به دفتر فنی شرکت و تمامی عواملی که به صورت غیرمستقیم در انجام هر پروژه دخیل هستند که در تمامی پروژه‌ها این عدد به صورت درصدی ثابت از قیمت تمام شده مواد و متریال مصرفی هر پروژه می‌باشد که در شرکت نما تجارت این عدد تا 20 درصد قیمت متریال مصرفی محاسبه و به آن اضافه می‌گردد.

گام پنجم : صدور استعلام قیمت نمای کرتین وال و اعلام هزینه‌های اجرای کار به کارفرمایان محترم.

نکات مهم در انتخاب و خرید نمای کرتین وال

در انتخاب و خرید بهترین قیمت نمای کرتین وال به نکات زیر دقت کنید:

  • اطمینان از سایز لامل‌های پیشنهادی به لحاظ مقاوت در تحمل بارهای مربوطه و روش صحیح الحاق کرتن وال به سازه اصلی ساختمان.
  • بررسی کیفیت آلومینیوم مصرفی در لامل‌ها (بیلت آلومینیوم مصرفی میبایست از گرید 6063 مخصوص مصارف ساختمانی باشد).
  • کیفیت پوشش رنگ آلومینیوم
  • اطمینان از عملکرد عایق‌بندی
  • اطمینان از ساختار و کیقیت شیشه پیشنهادی

نکاتی برای صرفه‌جویی در قیمت نمای کرتین وال نهایی

کرتن وال در گروه نماهای خشک و الحاقی در ساختمان قرار می‌گیرد که در ایران قدمت زیادی ندارد. در این نوع نماها دانش و هوش وتجربه مهندسی بسیار در کیفیت و قیمت نمای کرتین وال تمام شده موثر خواهد بود.

اجرای صحیح نمای کرتن وال در پرداخت هزینه مصرف انرژی بهره‌برداری بسیار موثر است، پس جهت صرفه‌جویی پیشنهاد می‌گردد از صلاحیت علمی شرکتی که جهت خرید انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید.

روش اجراِی نمای کرتین وال فیس کپ

ارزان بودن نمای کرتین وال

بدلیل اینکه رقابت در زمینه اجرای نمای کرتین وال بالاست، برخی از شرکت‌ها با چشم بستن بر روی برخی از موارد مهم، قیمت نمای کرتین وال را در اجرا کاهش می‌دهند.

  • استفاده از لامل‌هایی بدون در نظر گرفتن تاب آوری در زمان زلزله و تحمل بار باد ووزن شیشه.
  • استفاده از لامل‌ها با آلومینیوم غیر ازبیلت 6063 (استفاده از لامل‌های تبدیلی).
  • استفاده از شیشه با ساختار نامناسب جهت نما.
  • استفاده از شیشه با فن‌آوری غیر کارخانه‌ای و در کارگاه‌های غیراستاندارد.
  • عدم ارائه خدمات مهندسی در نصب.

این موارد فقط بعضی از راه‌هایی هستند که این شرکت‌ها برای کاهش قیمت نمای کرتین وال استفاده می‌کنند که چه هنگام اجرا، چه پس آن مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

ما در شرکت نما تجارت آوش پیش از عقد قرارداد نتیجه بررسی تمامی موارد ذکر شده را طی یک استعلام فنی و ریالی قیمت نمای کرتین وال به شما ارایه خواهیم کرد.
مهم

ترسیم نقشه

مدیریت قیمت نمای کرتین وال

به صورت کلی مواردی که در خدمات مهندسی مورد بررسی می‌گیرند و باعث مدیریت هزینه‌ها در تعیین قیمت نمای کرتین وال می‌شوند؛ عبارتند از:

  • بازدید از پروژه و برگزاری جلسه با تیم معماری پروژه.
  • اعزام نقشه‌بردار و برداشت سازه فعلی تیر و ستون‌ها.
  • ترسیم سه بعدی ازبیلت سازه.
  • مدول‌بندی نما بر اساس رندر.
  • ترسیم نقشه‌های کانسپت بر اساس طرح اصلی پروژه.
  • محاسبات و طراحی سازه نما.
  • تهیه نقشه‌های (شاپ درایینگ).
  • تهیه نقشه‌ها و لیستوفر جهت سفارش‌گذاری و خرید متریال در تعیین قیمت نمای کرتین وال
  • بررسی کارهای اجرا شده توسط پیمانکار و نظارت عالیه نما.
  • مدیریت پروژه.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. در این مقاله قیمت نمای کرتین وال را تحلیل کردیم و نحوه انجام آن را در شرکت نشان دادیم. شرکت ما به عنوان شرکتی با دانش مربوطه در این زمینه، همواره تلاش کرده است قیمت نمای کرتین وال عادلانه مبتنی بر دانش فنی و بر اساس علم روز این صنعت را به کارفرمایان عزیز ارایه نماید.

در صورتی‌که پس از مطالعه مقاله سوالی داشتید که پاسخ آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید آن را از طریق دیدگاه‌های همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید. دقت داشته باشید که تعداد متخصصان طراحی و اجرای نمای کرتین وال در ایران محدود هستند و در صورت همکاری با پیمانکار نمای کرتین وال بی‌تجربه ممکن است قیمت نمای کرتین وال شما نسبت به بودجه تعیین شده بیشتر شود. از این رو بهتر است برای تهیه متریال و اجرای کرتین وال خود از شرکت‌های واجد صلاحیت بهره ببرید.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید
09127957099 09125595841

سوالات متداول درباره قیمت نمای کرتین وال

ارزیابی دقیق قیمت کرتین وال به موردهایی مثل اندازه پروژه، بعدهای لامل‌ها، ساختار شیشه و ارتفاع ساختمان وابسته است. برای استعلام مناسب پروژه، باید این اطلاعات را از مشاور، طراح پروژه یا نما از طریق قرارداد با خدمات مهندسی نما دریافت کنید. برای دریافت برآورد قیمت، حتما فرم مشخص شده در ابتدای صفحه را پر کنید و یا پس از تماس با شرکت نقشه اتوکد را ارسال کنید تا بتوانید قیمت دقیق‌تری را محاسبه کنید.
 
برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا پس از بررسی پروژه هزینه را به شما اعلام کنند. برای دریافت پیش‌فاکتور آنلاین در کوتاه‌ترین زمان اینجا کلیک کنید.
کلیه خدمات ارائه شده توسط نما تجارت آوش در خدمات مهندسی و مشاوره نما (قبل شروع به کار) با هدف کاهش هزینه نهایی اجرای نما می‌باشد. از کاهش پرتی مواد تا انتخاب بهترین ساختار شیشه ای و جذب یک تامین کننده قابل اعتماد.




:: برچسب‌ها: لیست قیمت نمای کرتین وال, استعلام قیمت نمای کرتین وال, محاسبه قیمت نمای کرتین وال, نکات مهم خرید نمای کرتین وال, ارزان بودن قیمت نمای کرتین وال, مدیریت قیمت نمای کرتین وال ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: